Idag..

.. är en mycket seeg dag. Har inte gjort mycket annat än sovit och kollat tv.
Och så håller jag på att bli smått idiot över min dator!
Virusskyddet säger att det är nått som är gammalt, okej tänkte jag och försökte kolla vad det var och så.
Men finns ju inget jag kan göra! Eller jag hittar inget iaf. Blir galen, har suttit och kollat det sen igår!
Verkar som att det är nått som ska uppdateras men hittar inte var eller hur.
Då kan de ju få förklara det först.
Så innan idag blev jag så sur och irriterad så jag stängde av datorn för då var det nära den åkte i backe. *aaarrgghh*
Tur att maskinerna inte kan reta en till vansinne ;)
Har försökt packa med.. men det enda som jag kommit på är att jag HATAR det. *hahahaha*
Ska egentligen ta köket tänkte jag.. men *suck* jag vill inte, har ingen lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0