Hur svårt kan det vara?!

Någon som vill ha en massa äckligt fula skor som luktar apa och en parabol?!
Hela förrådet är fullt med skor och parabolen hänger på väggen.
För tydligen ska det vara äckligt svårt att fixa att ta iväg sånt här ifrån!

*aarrgghh*
Trött när inget händer. "Kan du ta och köra iväg skorna snart" "Ja kanske idag"
"köra skor idag?" "ska försöka få tag i honom där skorna ska va" (nån som tror han ens försökte ringa?!)

Jag börjar få lite nerver nu eftersom jag vill ha någorlunda koll och så när det snart är dax för flytt men NEEEEJ
ingen jävla hjälp kan man få.
Men nu glömde jag, nu är jag nog bara svartsjuk! *aaarrrgggghhh*

Haft en bil och nån stanns att ställa de jävla skorna hade jag gjort det!!
Men är inte mitt jobb! *SUCK*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0