.. ..

Ja idag var man till Torp..
Jessica skulle ha hårfärg.. Vad var det hon kom hem utan? Ja va klart, hårfärg!
Verkar som det enda folk färgar håret till nu för tiden är mörkbrunt!
Var ju tomt, ja förutom på de riktigt dyra där det fanns nån kvar men snål är jag ;)
Men nått jag kom hem med var mintkulor!!! mmmmmmm
Som jag suktat efter det!
 Försökte kolla efter färg oxå, men fattade ju inte nått av nått.. Så blev inget sånt heller.
Men fick iaf köpt mig en glas ram? Heter det så? Som jag tänkte sätta kort i och så :D

När jag kom hem låg posten och väntade på mig, fick inbjudan till bröllopet i sommar :D
Får gå in och kolla på hemsidan sedan och kolla läget.
Där låg även från telia om att de ska flytta telen och bredbandet och från adressändring.
Fick köpt billiga sop påsar oxå, så kan slänga massa saker nu ;)

Och så verkar det som att Kristina fått sitt efterlängtade barn!
En tjej :) ( har inte själv pratat med henne än, har sett kommentar i hennes blogg ;) )
Så en massa grattis till Kristina och Kent! Och självklart Jonathan och Cornelia till lillasyster. :D

Kommentarer
Postat av: Nea.

Hejhej! Du har inte lust att köpa ett hemmabio system? :) Nytt och oanvändt. Kolla min blogg! :) Ha en bra dag.

2008-03-26 @ 20:53:54
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: natta

spana gärna in min blogg där du kan läsa om allt och inget ! ;)
hoppas du får en kanonkväll, ha det gött

2008-03-26 @ 20:55:13
URL: http://nathallies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0