Dravel

Igår blev jag lite putt på chefen.. Hade ju hoppats lite på att få jobba här till sommaren när det är semestrar och så.
Men han har tagit in sin dotter för det. Råkade jag höra på kaffet, han försökte tysta dem och sneglade bort mot mig som att jag inte fick höra det.
Måste vara skönt att ha en pappa som är chef så de kan göra så.
Ja ja.

Nu blev jag indragen på ett möte om brandfarliga varor eller nått.. Jag ska göra ett jobb där.. och jag har inte riktigt fattat vad det är jag ska göra! Hur dumt känns inte det!
Men får väl börja lite smått som jag har tänkt, har en liten fundering på hur man ska göra och sen får jag väl prata med Torgny och se om det är rätt.. För nått annat sätt än så kan jag inte se, eller förstå.

Idag ska jag nog äta lax på fregatten.. Kan vara gott :)
Får kolla om det är andra som ska dit.

Nej jag får väl börja jobba med det där då. .
Snart klar i källaren! Bara en låda kvar som ska ner! Gott!
Idag kom jag iaf ihåg att ta med mig Bricanylen. inte illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0