Ännu mer paus

Ja nu har jag saker över heeela köket.
Och då kom det över mig hur tråkigt detta är!
Ha ha ha.. Men får väl försöka få tummen ur och packa ner det som står framme iaf.
Ska snart iväg och möta Emma och köpa lite fika, sen ska vi hit och fika och färga mitt hår :D
Kanske vi ska passa på att rensa garderoben med när hon är här ;)
Får se vad vi orkar och känner för.

Jag har även fått tvättat och diskat och vikt tvätt, inte illa. Riktigt effektiv idag.. förutom att golvet är nått så äckligt!
Skulle haft tofflor och satt på Emma när hon kommer är nästan pinsamt som golvet är just nu.
Men men, hon får ta det för vad det är :P
Är nog inte så farligt som jag tycker.

Nej ett sista försök att ta tag i det innan jag går till Konsum!

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0