Dravel

Ja kvällen igår blev lyckad :D
Var riktigt kul att komma ut och se folk och dansa :) Och var riktigt kul att se Carro ute och roa sig :D
Det borde jag göra oftare för då mår jag så bra.
Fast de bör byta musik ;) till nått man känner igen och kan dansa till. :P
Jag vill ha mer schlager och sånt :P
*hahaha*
Får starta mitt eget "discotek". Med bara bra musik! Jag kommer iaf dansa där ;)

Det är fortfarande varmt, fattar inte hur jag kan vara så varm! Jag sitter och svettas hela tiden.
Och jag har bränt mig idag! Fast jag inte varit nått direkt i solen!
Eller ja, jag gick ner över med Valle, tog en glass, doppade ena foten i vattnet och gick hem igen.
Sen åkte jag till Hunnebo och kollade till pojkarna en sväng.
Men då var jag i skuggan. :)
Theo hade vattenkrig mot mig.. Och mormor ;)

Efter det har jag bara legat på soffan och svettats och kollat på That 70's show.
Lagom så ;)
Sen vid tio hamnade jag här framför datorn.. Har ju inte varit på på hela dagen så saknade den ju ;)

Finns säkert en massa mer jag skulle kunna skriva.. tänke på olika saker förut.
Men nu orkar jag inte. Tar det en annan dag, för nu kom det en svettning till..
Det är som jag sa till Carro igår, det är väl klimakteriet ;) Kroppen tänkte det att har hon inte skaffat ungar än så ska hon inga ha heller! ;)

Nej, nu ska jag sluta skriva för denna gången.

Kisses


Kommentarer
Postat av: carro

hihi ja det jättekul=) jag hade också dansat på dittdiskotek

2008-06-08 @ 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0