Duktiga jag

Ja jag fick tvättat igår! Äntligen. *hahaha*
Jag drog en timme över tiden men började ju inte tvätta förrän flera timmar senare än vad det egentligen är tid från.
Och ingen som stör sig på att den går ändå.
Fick t om dammsugit och dammat i lägenheten!
Så det kändes rätt rent där en stund. Sen såg det ju likadant ut som innan, förutom dammet på bänken och så ;)
Kände mig iaf lite duktig en liten stund.
Se hur länge det håller bara ;)

Idag är sista dagen för den här tiden på jobbet. Vet inte när jag ska börja jobba igen.. Det känns ju lite dumt ;)
Är ju bra om man vet när man ska vara här igen, eller ja här på miljö vet jag när men inte på kansli.
Får ner och höra med dem :)

Ja jag får väl se ut som jag gör nått ;)
Nej då, jag jobbar och sliter så!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0