Mer av mitt dravel

Ja.. Jag satt inte hemma så länge efter jag skrivit här sist.
Gick och mötte Emma och Frida och sen har jag varit där mest hela dagen, tills nyss.
Har tittat på när hon färgat Fridas hår och sen gick vi till Systemet, är ju snart midsommar och då skulle det inhandlas saker.
Fick köpt mig en flaska vin, fast jag egentligen kanske borde prova nått annat men vet inte vad plus att det är billigt, ifall jag skulle få för mig att jag vill ha det på fredag. Man vet ju aldrig. :)
Sen var vi ner över och åt lite på Grillen och satt där och glodde ett tag tills vi gav upp och gick hem till Emma och drack te och bara fanns.

Emma utanför Grillen


Vi försökte komma på vad för nått vi ska ha på oss på fredag, men det gick itne nått vidare. Fick med mig en tröja som jag gillar som är Emmas så ska kanske ha den och så bara jeans. Som vanligt alltså :P
Sen pratade vi lite på maten och så. Blir nog bra :)
Vi är fyra, men man vet aldrig med Emma hon brukar tröttna snabbt och dra dit massa annat folk om det är så.
Men än så länge är vi iaf fyra. Tror inte vi blir så många fler. :)
Men lite mat och så, så blir det säkert toppen. Och vi är ju två som bor här så vi kan ju stötta varann hem ifall det skulle gå riktigt vilt till. Vilket jag inte tror det kommer göra, iaf inte för min del. Så mycket är jag ju inte för det där med drickandet ;)
Så jag får väl stötta han den andre hem istället. Ta han över axeln men så lång som han är så hade han väl slagit i marken med både med fötter och huvud ;)

Fast vore nog lättare så här! ;)



Imorgon SKA jag städa! Nån som tror på det? Knappt så jag gör det..
Men kom på att Helen sa hon skulle komma imorgon.. Och vi vet ju alla vad vi tror om det ;) Men då kanske jag iaf får städat så är det iaf lite rent.
Vem vet hon kanske chockar mig ;P
Och söka jobb oxå.. får verkligen sätta mig och göra det.. Men har ju så dålig pli på mig själv.. Jag tittar på sidorna och så känner jag bara "jag orkar inte ingen idé" och så går jag därifrån.. Men får göra det. Har ju aldrig blivit tillsagd på arbetsf om hur många jag sökt och så så det är väl ingen fara men känns bättre att få gjort det lite ordentligt..
Om man hade orkat vill säga. Ibland är det som man bara vill gråta när man startar ams hemsida. Så då går jag bara här ifrån datorn. Men men så ska det visst vara att söka jobb. Och svårare kommer det blir har jag hört?! Hur nu det är möjligt.. Känns som det redan är omöjligt att få sig ett jobb. Meeen jag ska ju kanske läsa till hösten ändå så jag får väl se det så. Fast bara för jag tror så hårt på att man kommer få läsa på Komvux lär det väl bli inställda kurser eller nått :P

Nej.. Sova då? Finns ingen på msn att prata med ju..

Kisses


Kommentarer
Postat av: carro

ska mamma ha middag eller?? ramona ska ju dit vet jag. kommer du på dn eller? jag går i alla fll dit på dan, börjar jobba klockan 15...

2008-06-19 @ 10:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0