Klageri klagera

Idag har jag varit med Johan, hämtade honom på skolan tjugo över tolv och gick hem där han fick lägga lite kort på datorn. Sedan kom mamma och hämtade oss för vi skulle med till besiktningen i Lysekil.
Tog med kameran så Johan hade nått att roa sig med under vägen. Och som han tog kort :)
Han raderade kort två gånger tror jag för att kunna ta nya.

Blev så glad för Johan ville att jag ska komma imorgon på hans avslutning. :D
Men när vi sa det till Börje sa han "men det kanske inte Jessica vill alls"
När jag frågade varför Jessica inte skulle vilja det så var svaret "För det är tänkt att Sanna ska med"
Okej, då är hon viktigare då ja. Så jag blev så irriterad så jag sa "Ja men det är väl klart det är viktigare att hon kommer dit"
Fast det sa jag efter jag hade frågat vad i hela friden han trodde jag skulle göra åt att hon var med?
"Det kanske inte blir så roligt då" Nä hä? För vem då? För henne? Ja men då kan ju hon stanna hemma eller?
Vad skulle jag göra? Jag skulle inte göra en sak som skulle göra det jobbigt. Jag hade suttit där och tittat på Johan, för han VILL ha mig där! Jag är bättre än nån på 14, jag kan träffa folk utan att vara ohövlig eller elak.
Är väl för Johans skull vi är där, inte för att Börje ska tro att han är nått med en äcklig idiot vid sin sida? *suck*

Tur att man duger till att vara barnvakt. Tror ni jag fick ett tack ens?! Nej då.
Jag undrade om vi inte kunde ta en glass efter vi handlat borr och så men neej det kände han inte för.
Han skickade för ett tag sen och skrev att jag var hans enda riktiga vän och sånt. Ja ha, visa det då kanske? Är det så jävla svårt att säga tack eller ta en glass då? Jobbigt att umgås om det inte är för att lämna eller hämta Johan?
Ja men det vill nog jag kalla ens enda riktiga vän! Japp så är det nog!
Men mitt tack var väl att han hjälpte mig köpa ett borr och så, under mycket stön och sånt!
Fläkten kom inte upp för jag har ingen sladd, och inte hyllorna heller för det fanns inte med skruv och sånt så det får jag köpa. Ja han satte ju faktist upp den svarta plattan man ska sätta fläkten i.. Alltid nått.. Men är det tillräckligt? Tycker jag inte!

Jag ska orka sitta och lyssna på andras jävla snack om deras problem och allt de har att säga och så ska jag komma med bra råd. Och ja visst, det gör jag gärna för de är mina vänner. Men vem fan orkar lyssna på mig?
Det är inte många av dem som sitter och verkligen har sååååådana problem som gör.
Men nu har väl inte jag några direkta problem men om man nån gång vill prata om nått lyssnar de då? Nej inte direkt. Då låter det mer som att det är jobbigt att lyssna på mig.
Inte konstigt att jag bara pratar om mig själv med Karen och Ramona på msn ;)
De lyssnar iaf! Även om det inte alltid är så intressant ;)

Nu har jag frågat när avslutningen är, Johan vill ha mig där och Karen sa till mig att jag ska gå ändå. För det vill jag ju!
Fick till svar. "Jag tror den är kvart i tio" Ja ha.. tror?! Ska man inte veta det?
Gå dit och sätta mig halv nio och kolla på alla som är där bara för att vara säker på att inte missa det ;)
Bad honom säga till när han vet exakt när det är. Sen är ju frågan om han gör det.

Är ju studentavslutning imorgon oxå, har fortfarande inte köpt nått för har ingen aning om vad jag ska köpa!
Får ner och kolla imorgon efter avslutningen.. Om jag får veta när den är!

Så nu fick jag klagat lite!

Kommentarer
Postat av: Karen

Klart att du ska gå! Johan behlöver veta att ni tycker om honom. Idioter finns det överallt, det är bara att ignorera henne!

2008-06-12 @ 19:27:00
URL: http://daddis.bogspot.com
Postat av: Anonym

vi kommer också=)

2008-06-12 @ 21:43:57
Postat av: Kristina

klar du får KLAGA!!! Det är det som är så skönt med bloggen tycker jag.. Då får dom som läser skylla sig själva om de vill läsa om det eller inte. Du kan alltid ringa om det är nått vet du, fast det bara är en liten grej.

KLART du ska gå och kolla Johan. Har jag fel när jag tror att det är den där äckliga människan, bläääääääääää!!!! Skit i den hönan, och Börje!! Det viktigaste nu är ju Johan.



Bamse kramar till dig min kusin-syster, hihi...

2008-06-13 @ 09:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0