Helgen

Efter jag slapp hämta Robin i fredags natt så mötte jag upp Emma istället.
Vi satt borta vid apoteket och pratade tills vi tyckte det var kallt, men inte ville gå skilda vägar riktigt än, och gick hem till mig för att dricka te.
Så vi satt här och tjatade tills det var dax att sova.
Och sov det gjorde jag. :)
Sen gjorde jag inte mycket. Satt framför datorn typ. Skulle träffa Emma men så skulle Robin med så fick vänta på honom och sen tog vi bilen bort till Emma. Sen var det promenad ner över och strandpromenaden med Liam som gällde.
Tog en glass utanför Grillen oxå, innan vi kom på att vi skulle se på fotboll?!
Jag hade ju inte direkt nått annat att göra så jag gjorde det jag med. Så där satt vi hos Robin och kollade fotboll.
Vi kom in i det rätt snabbt. Fast vi frågade rätt ofta varann "vad hände?" *hahaha*
Sån koll har vi ;) De andra två satt där och drack öl och jag drack cola. Öl är ju inte favorit drycken.
Sen fick Emma veta att det var nått kalas i Munkedal så då ville hon dit och så gav vi med oss, så där blev man chafför ;)
Fick köra på den nya motorvägen, spännande.. ;)
Vi kom till parken i Munkedal, där var ett öl tält med ett band som spelade och folk. Så där var vi till tolv ungefär.
Då bar det av till Traden och lite mat. Sandra ringde och bad mig köra henne och två till till Kanske från henne. Så sa att det fick hon ta med han som äger bilen så hon fick prata med Robin och han sa okej. Så då var det bra hem och köra ut dem. Hann lämna dem på Kanske och åka hem till Robin innan hon ringde igen och hade glömt sin tele hemma så då fick vi ut igen och köra så hon fick hämta den. Sen satt vi hos Robin och mest bara satt. Tills jag körde hem Emma som mådde si så där.. *hahaha*
Så var det bara hem och sova. Då var hon mitt i natten ju!

Och idag har det varit söndag.. så då har jag bara legat på soffan hela dagen! Lyssnat på regnet emellanåt och så.
Nja framåt kvällen hamnade jag ju här vid datorn oxå.. Men nu har de flesta försvunnit därifrån..
Så då får det väl bli soffan igen.

Inatt drömde jag att jag kunde gå i högklackade skor.. Vad betyder det?

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro

det betyder nog att du e sexig/ttraktiv hehe

2008-06-16 @ 09:06:36
Postat av: Jessica

Så är det nog! Jag håller med dig ;)

2008-06-16 @ 13:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0