Bara onöndigt skrivande

Allt som oftast blir jag idiot på denna bloggen!
Det är ofta den bråkar med en!
Men till slut gick det ju.

Har inget att skriva som vanligt..
Men jag vet ju att om jag inget skriver kommer snart mamma ringa och säga åt mig på skarpen att skriva nått ;)

Så jag kan ju skriva att jag tycker det är fuskigt när man går på krogen och alla andra ser så torra och fräscha ut på dansgolvet! HUR går det till?! Jag ser bara för äcklig ut! Svettig så det är pinsamt! Håret blir blött! Hur äckligt är inte det?!
Jo det kan jag berätta, det är mycket mycket äckligt! Man känner sig ju inte direkt snygg.. Hela ansiktet rött och blött.
Jo tjena titta på mig.. Jag vill helst gömma mig när jag ska lämna dansgolvet, helst på dansgolvet med.
Och så tittar man på andra och de ser hur fräscha ut som helst, visst kan man se någon som är lite svett i pannan eller under ögonen.. men ingen dyblöt som en annan!



Sen kan jag ju berätta oxå att jag pratade med Börje här en kväll, och han skulle hälsa från Katta!
När ska den människan ge sig då?! Hon skickar hälsningar via Ramona oxå. Och jag hälsar aldrig tillbaka.
Fatta då din dumma höna! (skulle väl vilja säga värre saker än så men låter bli det) Hon hälsade iaf att hon var min kompis, och tyckte om mig, och hur jag var bra och att hon inte hyser några agg emot mig.. ? Nä hä.. skulle hon det då eller? Så korkad så det är synd om henne!





Ja sen har det inte hänt mycket mer. Har tittat på tv och pratat med Karen på msn typ.
Sandra var här på en fika idag på kvällen. Fick då bestämt att jag ska med henne till Ikea imorgon. . .
Det blir säkert bra.. Men lusten går i vågor *ha ha* som alltid när jag ska göra nått annat än glo på tv.
Ska först till arbetsf. och fylla i lappen till försäkringskassan så man får lite pengar denna månaden oxå.
Sen blir det Ikea, ska kolla efter present till Theo och köpa tyg till Karen. Fick mig ett uppdrag om det ;)
Sen får vi se om det blir nått mer. Eller inget.




Nej dax att stänga ner här kanske och lägga sig.

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro

jag tittar pådig<3 även fast du e lite svett.. Den där katta e ju såå blåst!! stackars johan som har en sån mor. tkr jag om nån ánnan har något annat tycke.älskar dig min pärla<3

2008-06-10 @ 08:04:23
Postat av: Karen

Äh, du är snyggast av all på dansgolvet!

Bilden på gubben i kork var klockren, skrattade gott.

Tack för att du orndar tyget, du är bäst!

Pöss å köss

2008-06-10 @ 11:06:08
URL: http://daddis.bogspot.com
Postat av: Kristina

Din going.. Det kanske är dax för oss att gå ut och skaka rumpa tillsammans.. Jag flyter också bort, men då är vi ju i alla fall 2...

Vad jag skrattde år korkgubben, hahahaha.... Kul du är.. Ja den där människan har jag inte mycket för jag heller...



Kram !!

2008-06-10 @ 14:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0