Uppdatering ;)

Idag vaknade jag av ett ryck!! Satte mig rakt upp i sängen..
Var någon granne som borrade och det låter ju nått så otroligt!!!

Hata folk som borrar eller vad säger du Kristina ;)

Så det var ju bara att lägga sig på soffan och glo på tv, var så trött så jag knappt kunde hålla ögonen öppna.
Men om jag började slumra till så borrade de igen! *haha*
Nu tycker även grannarna jag sover för länge! :P

Sen fick jag sms av Sara som skulle komma och lämna pengar till Börje hos mig så då fick jag lite fart iaf och fick duschat och plockat lite här hemma. Inte illa!
Hon stannade kvar en stund innan hon skulle iväg till Uddevalla. Så vi gick ner över och åt lite på Hamngrillen.
Där var de iaf ihjälstressade och hade ingen koll eller ordning på nått. Det var en tjej där innan oss och hon fick maten efter oss, och hon skulle bara ha hamburgare och en tjock korv. Och så var de bara två som jobbade under lunch timmen när de varit säkert 5 stycken under kvällarna när det varit bara jag och Emma där. Bra planering!
Meeen man får väl ha överseende med att de är nya. .  Kanske.. :P

Sen när hon åkte försökte jag mig på att kolla efter sladd till fläkten och så.. Men kände mig så korkad för jag hade ju ingen aning om vad jag skulle ha, och de som jobbade där såg ut som frågetecken oxå.. Så jag la ner det och gick hem istället. :P

Läste lite i min Historia tidning och sen mötte jag Emma för att gå ner över och sitta ;)
Och där har vi suttit typ hela kvällen ;) Eller ja vi var hemma hos henne en sväng och åt lite mat och så.
Men sen gick vi ner igen. Men idag har vi inte sett nått kul :: Iaf inte jag ;) Jag såg ju igår ;) fast går dagen har jag ju inte skrivit om kom jag på.. Men det gjorde jag iaf. När jag satt där nere och sjöng och dansade för mig själv.
Man får det inte roligare än vad man gör det till. ;)

Igår fick vi en ny kompis oxå.. Evert döpte Emma honom till..



Han är nog utbildad ficktjuv för han försökte rota i Emmas väska. *haha*

Ja iaf för att avsluta min dag idag, så slutade det med att jag blev bjuden på Kinan av Börje :)
Så åt god mat med honom och Johan, Emma kom oxå och satt med oss efter hon fikat klart med sina kompisar.
Så nu är jag fortfarande sååå mätt! :D
Sen åkte jag hem och startade datorn! :) Och nu sitter jag ju här då.

Och lite mer om gårdagen.. hmm.. Då var jag ner över i blåsten på eftermiddagen/kvällen.
Mötte Joseph på vägen så fick pratat lite med honom :)
Och sen satt vi där nere, åt en glass och så.. Och såg lite granna ;)
Sen var jag hemma vid åtta ungefär. Fick för mig att jag var sugen på chips så köpte sånt.
Sen satt jag har framför datorn. Gick till Börje och kollade på Jalla jalla med honom och sen hem och sov.

Där har ni en liten uppdatering :P

Och imorgon ska det kollas efter paket till Theo, är ju kalas på lördag :)
Och så kommer ju Kristina och co oxå, så får se om man hittar nått till dem som fyller där oxå :)
Eller så blir det som vanligt pengar insatta på Jonathans konto :) Så tråkig är jag!
Men alla barn har ju ALLT redan.. Jag är kass på paket!! Hatar att köpa paket!
Men den som lever får se vad som händer.

Nej nu ska jag nog försöka palla mig i säng!

Kisses

Men först.. Ett kort på mig! :P

*fåååångad av en stoooormviiind*



P.S Kolla håret! Inte dubbelhakan eller traktordäcket! :P

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ha ha ha.. Ja detta jäkla borrande... Det kanske är samma människa, du är förföljd !!!! Du kanske har en hemlig beundrare??? Hmmmmm nu har du nått att fundera på..

Pöss

2008-06-26 @ 09:29:34
Postat av: Jezz

Ja... Jag har en stalker!!!

2008-06-26 @ 23:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0