Torsdagen

Ja denna dagen gick den med!
Mötte Sara vid bussen kvart i ett. Köpte paket, lyckades hitta nått.. Men sen hur det passar folket det återstår ju att se..
Och sen tog vi en fika på Grillen innan vi gick hem till mig. Emma kom när hon slutade jobbet, så satt vi här en sväng och pratade och sen gick vi ner över, för ovanlighetens skull, och kollade på folk på bryggan.
Har aldrig trott Sara är så lätt generad men som hon skäms när hon är med oss andra två.. ha ha ha
Hon tyckte inte om att jag satt där och sjöng och så. Men jag måste ju göra nått för att hålla värmen och ha kul.
Och jag tycker det är kul. Sen struntar jag väl i andra. :P
Sen skulle Emma hem och äta så då tog Sara och jag och sparkade lite boll med Johan. Men han hittade en annan liten kille där att sparka med så en annan stod mest och tittade på. Lite fick jag allt springa innan dess ;) men det är ju tydligt att man är kass på fotboll :P
Efter ett tag gick vi hem till mig här vi satt och kollade lite på kort och så.
Johan trodde inte jag hade kort på honom när han var liten så fick ju visa att det har jag visst.
Sen kom Börje och då åkte vi runt och letade ställe att äta på. Men det var stängt eller fotboll överallt så det blev från wiking.
Sen satt Sara och jag här i varsin soffa ett tag och var mätta innan hon åkte hem.

Så då hamnade jag här, va klart. *ha ha ha*

Erkänn spännande läsning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0