Redan!

Nej men oj! Nu funkade det!
Det var ju inte en timme för tidigt ;)
Fick skicka och fråga vad detta var och *poff* så funkade det.

Nu är det snart hemgång :)
Åka och handla åt sjuklingen :P
Och kanske jag lyckas tvätta lite om det finns tid.. Och vem vet.. städa oxå.. *hahaha*
Men man ska inte tro för mycket, kan ju börja med att handla ;)

Trodde den här dagen skulle gå segt men har gått väldigt fort trots att jag inte mycket haft att göra.. Nu är iaf det som var kvar sen Therese helt klart och posten från dagen med.. så de två återstående dagarna kanske blir lite långa.
Men ser att det finns saker som ska till källaren så får väl se det som mitt kall och göra det med ;)

Nej nu ska jag packa ihop här och börja gå hemåt.. Trodde jag ja :P
Jag fick en sak till att göra ;)

Men snart så!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0