Äntligen

har jag hamnat framför en dator :)
Denna helgen har jag inte ens startat datorn förrän idag, och det var bara för att kolla en sak åt syster yster.
Men nu sitter jag iaf här.
Är hemma hos Börje och passar Johan medan han är hos Sara med folk och äter mat och ser på film eller nått.
Fick förhandlat mig fram till att vi skulle vara hos honom då jag inte har sovplatser så det räcker till Johan och mig.
Känns varken kul att lägga honom eller mig själv på en soffa.
Men detta går fint tycker jag. Då sover han i sin egen säng och jag kan sova här tills karln kommer hem och så har jag nära att gå när han kommer hem. När nu det kan bli. Kan ju bli rätt sent skulle jag tro.
Men då kan jag gå hem och lägga mig så får han bara sova en liten stund innan det är dax att gå upp ;)
Mohahaha :P
Tänkte det skulle finnas massa folk på msn, men inte nån! Helt tomt!
Så då startade jag en spindelharpa för att få tiden att gå lite.
Ska snart lägga mig och se en film av de jag lånade av Robin tidigare idag. Sen får jag väl sova.
Klockan är ju ändå rätt sent.

Så hur har eran midsommar varit?
Min har varit helt okej ändå.
Var ju hos Emma på fredagen och åt middag och sjöng lite karaoke och så.
Blev lite tjafs där mellan henne och Robin så tillslut gick han hem och åkte till Hunnebo istället.
Sen stod hon och försökte, ja vad hon nu försökte med, med mig med men det gick inte så bra.  ;)
Så hon la ner det och så gick vi ner över, och där var det folk, taxibilar och poliser i massor!
Var där nere ett tag, hon pratade i telen.. Fortsatte bråka lite med Robin och så. Så där stod jag bredvid och såg mest dum ut. (åh förresten! Ni skulle sett mitt hår, det var plattat och sååå fint! Jag önskar mig en platt tång!! )
Sen stötte vi på Alle och hennes pojkvän och folk så stod och pratade med dem en sväng. Och så mötte jag Valle oxå :)
Sen bestämmde visst Emma vi skulle på nån fest hos hennes släkting vilket jag inte kände för så jag gick in på Kanske istället och satte mig med Valle och co. Dansade en sväng med Alle och de oxå.
Senare på kvällen såg jag den där brandmannen ;) Meeen som vi alla vet så är ju jag en stooooor fegis som inget gör åt nått :P Så jag tittade lite bara och så var det inte mer med det.
Vid halv två ringde Emma och bad mig komma ut, då hade hon snubblat baklänges ner på bryggan utanför Kanske, och landat på bakhuvudet. Så hon hade lite ont där. Så då var det slut för Kanske och brandmän för min del ;)
Fast hon sa allt åt mig att jag var dum som gick med henne och så men tyckte det var viktigare att få hem henne någorlunda hel än att vara där inne där det var så massa folk ändå. Är ju inte så jag tror att jag hade vågat gå fram och säga nått ändå.
Men sen kom han allt gående när vi gick där på bryggan, han letade nog efter mig *slänger med håret*. Tror ni inte? ;)
Fick iaf hem henne till slut och så. Sen gick jag  hem vid halv fyra ungefär och soooov.

Blev väckt vid tio på lördagen och fick bestämt att jag skulle med och äta middag hos Solveig. Gratis mat!!
Inte fel. Tacos var det oxå så det är ju gott. Fast lite stark köttfärs för min smak, fick i mig två innan jag fick sluta för det brände på läppar och i munnen.
Sen hem, fixade lite och så, sen gick jag hem till Emma med en påse filmer. Så där låg vi på varsin soffa och kollade på filmer. Fucking Åmål, Con Air och Sällskapsresan 2. Sen var det nån film på tv och lite sånt oxå. Mycket luuugn dag.
Gick hem rätt tidigt, innan elva för jag mådde plötsligt sååå dåligt!! Nått hemskt illa var det.
Men det gick över, kändes redan bättre bara jag kom ut i friska luften. *haha*
Men men, sen på kvällen där hamnade jag hos Robin och tog några öl (!) (det ni! det är inte vanligt) och kollade på tv.
Men när klockan var ett och filmen inte slutade förrän om 40 minuter sa jag "ähh de klarar sig nu går jag hem" för då var jag bra trött, och lite snurrig på ölen?! HAHAHAHA. Så hedan efter blir det två öl när jag ska ut för det kändes då mer än den flaska vin jag drack dagen innan ;) Fast har nu så här i efterhand kommit på att det vinet slog nog mer än vad det kändes. *hahaha*

Och idag har jag legat på soffan tills jag orkade komma mig i duschen och sen lånat Börjes bil för att hämta mina saker hos Emma. Lämnade bilen och sakerna och satte mig i nästa bil för att åka till Ica och handla med Robin.
Vi köpte pizza oxå och såg på Kung Fu Panda eller nått... Nån animerad film *haha*
Efter den var slut gick jag och mötte Emma för en fika. Och sen blev jag ju barnvakt och hamnade här.
Så vi såg på Ice Age för han ville ju vara uppe en stund till.. Så blev ju lite sent men han har ju sommarlov :)
Se där var helgen i stort sett..
Bilder kommer det väl komma från fredagen på bilddagboken när jag fått tummen ur och fört över dem till datorn och så ;)

Nu är det två veckor utan jobb kvar sedan är det jobb dax! :D I sju hela veckor!! :D
Det ska bli gott. Så då ska ni se att värmen kommer, bara för att jag ska sitta på kontoret och svettas så mycket som möjligt ;) Sa till Robin att blir det så varmt så får han stå beredd på utsidan med mina badgrejer och ta mig och bada.
*haha*
För det hade ju varit bra trist om sommaren är över nu och det ska regna resten. Okej att jag inget fan är till värmen men lite sommar kan det ju kännas iaf!

Nej nu ska jag kolla om han somnat ordentliget där inne och ta och kolla nån film!

Ha det gott!

Kisses

Kommentarer
Postat av: Jezz

Oj.. Det blev lite långt! Hoppas ni orkar läsa! Puss och kram

2008-06-23 @ 00:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0