Måndag

Måndag igen :)
I natt har jag sovit så fruktansvärt dåligt.
Tog lång stund innan jag somnade, och sen vaknade jag nån gång under natten över att jag inte fick luft.
Vaknade till och fick ta ett riktigt djupt andetag, var riktigt äckligt.
Och sen har näsan runnit och så. Och konsiga drömmar som har anknytning till boken jag läser fast det ändå gällde mig själv. Helt sjukt var det iaf.
Jag har blivit förkyld!! Va klart! Klart jag ska vara det när jag jobbar. *haha*
Men men, sånt är det. :)

Jag måste ju berätta om min underbara mamma! :D
Hon ska hjälpa mig köpa ett par skor till bröllopet!!!! Tack mamma!! Älskar dig!

Känns ju bra att kunna gå i ett par skor och inte behöva gå barfota.

Snart lunch dax :)
Hem och äta sallad som jag gjorde igår.. Glömde riset så det kokade närmare en 40 minuter :P
Tur det var i sån påse för annars hade allt bränt fast! :P

Nej jobba lite innan.. Har inte mycket att göra idag heller!

Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DIG OXÅ

2008-07-14 @ 11:59:01
Postat av: Karen

Så snäll mamma du har!!

2008-07-14 @ 22:53:19
URL: http://daddis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0