Helgen

Ja.. en redovisning av helgen är väl att vänta här.. Som vanligt...
Hmm.. Ja efter jobbet i fredags gick jag hem.. :P
Jag träffade Emma, Frida och Emme (Emmas syster) ner över och sen gick vi hem till Emma och spelade kort.
Jag förlorade ju mest om man så säger så skulle nog ha en väldans tur i kärlek då..
Vi satt och försökte komma på hur vi skulle lösa detta. Var jag skulle ställa mig och så ;)
Senare på kvällen tog jag och Emma en sväng och kollade på livet ner över. Var en del folk.
Sen var det hem gång vid ett skulle jag tro.

Igår läste jag en massa, träffade Emma och Frida för att kolla efter skor. Ska ju snart på bröllop men har inga skor!
Och lär inte bli några heller, får gå barfota helt enkelt!! Hatar att köpa skor.
Sen kollade vi runt lite och åt en baguette innan det var dax att lämna av mig hemma innan de skulle lägga sig och sola.
Sen läste jag och läste. Läste till en halv sju, från tre ungefär. Då jag hämtade bil nycklarna hos Robin och åkte till Jenny och Petri. Eftersom jag fick låna bilen fick jag i uppdrag att hämta pojkarna klockan åtta hos Daniel.
Så det fick jag ju snällt göra, fick då även en extra tur till väjern. Mycket spännande.
Sen hem till Jenny igen och vid halv tio gick vi ner till hamnen och kollade läget.
Väldigt vad dåligt med folk man känner bara. ha ha ha
Tog en sväng in på Kanten med men där kände jag inte nån.
Så vi gick där, mötte upp Robin som ville hem men kollade en sväng till.
Sen vid kvart över tolv, halv ett gick vi upp till Jenny för bilen var ju där.
Sen bar det av hem, plockade upp Stefan först som skulle ha skjuts hem oxå.
Så var det bara att lägga sig och läsa lite mer. :)

Och idag har Valle varit här en sväng, vi åkte till hunnebo för att kolla efter skor.. Men som sagt, jag hatar att köpa skor!!!
De är ju så dyra tycker jag.. .
Sen åkte vi tillbaka till Kungshamn där jag gjorde inköp på Konsum och Wiking och åkte och satte mig hos Robin och kollade på Alvin och gänget eller vad det nu hette :P
Sen gick jag hem och la mig på soffan och läste..
Nu väntar jag på att Valle ska komma förbi, vi ska ner över och kolla läget lite. Hon hade tråkigt. *haha*
Så blir det en tidig kväll är ju jobb imorgon :D

Så där var en sumer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0