Trött idag

Idag har jag varit så trött hela dagen...
Helt sjukt trött.
Bara jag är piggare imorgon så får det väl gå.
Kanske jag kommer i säng tidigt oxå. För det där med att lägga sig tidigt, tidigare i veckan gick ju inte alls kan man säga.
Blev aldrig tidigt och då blir det ju sent upp oxå, förutom den dagen jag tvättade.

Känns lite skumt att vara nervös för att komma till kontoret.. Har jag inte varit de andra gångerna..
Men är väl för att det är ny avdelning, nytt folk och lite nya arbetsuppgifter.

Undra när man får veta om man får läsa kurserna på komvux..
Så man vet när (om) man börjar och så.

Huvudvärk har jag haft från och till idag med.. Kan det vara att de är så kvavt kanske?
Ja ja, det får man leva med.

Nej nu ska jag göra nått att äta.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0