Tisdag förmiddag

Ja nu håller man på att tvätta. .
Går sakta och snabbt på samma gång? Hur nu det är möjligt.
Är trött, migrän hela dagen och sen somnade jag inte förrän säkert närmare tre :(
Så nu är jag trött och känner mig halv hängig efter gårdagen. Att man kan bli så slut efter migrän då man mest bara sover.
Men men.. Igår när jag skulle sova kom jag på nått jätte bra jag skulle skriva här..
Men det är oxå allt jag minns! Vet inte vad det handlade om ens! *haha*
Får nog börja ha ett block bredvid sängen och skriva ner allt smart jag kommer på när jag ska sova ;)

Nej nu ska jag sätta mig i soffan och glo lite tills det är dax att gå ner igen.

Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

ha en bra dag! :)

2008-07-01 @ 10:18:32
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0