Snart helg

Så då är det nästan hemgång.
Eftermiddagen gick snabbt fram till två typ för då hade jag och göra hela tiden..
Nu är det lite segare.. Men men snart ändå hemgång så. :)
Tog en pizza till lunch idag med Therese på Miljö. Var enklast så, ingen lust att gå hem och ta en smörgås eller Fregatten och äta kalops..
Nu är ju bara frågan vad man ska göra när man kommer hem..
Slänga mig på soffan tror jag och ligga ett tag.. och sen är jag väl där hela kvällen. *haha*
Väntar på svar så jag vet exakt när vi åker imorgon till bröllopet..
Så man är vaken och klar ;)
Hoppas benen blivit lite brunare innan dess.. Jag tror de redan är det meeeen.. kanske bara jag som tror det :P
"Bruna" är de ju inte.. men inte heller kritvita.. ha ha ha
Ja ja, klänningen var längre än jag hade för mig och det känns ju bra så inte så mycket ben syns..
Cykelbyxorna döljs lite mer då oxå ;)
Tur ingen ska in under min kjol! *hahahahaha*
Är det någon som försöker så får denne sig en chock. :P
Mohahahahahaha! Kan han stå där med lång näsa :P
Fast det är ju bara par karlar på bröllopet så de ska inte ens tänka tanken.
Nej.. börja plocka i ordning då så jag kan gå hem?

*gäääääääääääääääsp*
Ja jag tror det!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0