Snack

     


Nu sitter jag här igen... 
Och har gjort alla saker jag haft här nere..
Jag skulle haft en dator med alla data programmen på så jag hade kunnat gjort miljös grejer här.
För ska passa telen till tolv.
Men klart är det olika program på alla olika avdelningarna.
Och märkte igår att det blir inte halvtid här och halvtid där..
För jag försöker ju börja halv åtta så jag kan sluta halv fem.
Där missar jag en halvtimme på övervåningen..
Sedan måste jag gå ner halv fyra för att skicka iväg posten där missar jag en stund oxå.
Inte riktigt en halvtimme men nästan.
Därför hade det varit bra om jag haft alla program på samma ställe..
Och visst skulle man kunna göra så att jag sätter mig uppe och kopplar upp telen,
 men där kan jag ju inte svara på det de frågar om,
de som ringer hit för jag kan ju inte kolla eftersom jag inte har programmet där.. *haha*
Så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta.
Jobba till fem bara för att få det rätt?
eller mer rätt börja halv nio till halv sex?
Men det känns inget bra!
Men men så länge jag gör det jag ska så kan det väl inte bli fel?
Nu hinner jag ju med det jag ska göra nere och det uppe, då kan det väl ingen roll spela? 


                                                           
Igår fick jag iaf tvättat lite :) Men blev inte klar så får fortsätta idag efter jobbet..
Lyckades somna på soffan oxå va klart men Johan kom och väckte mig.
Så då blev det fram med tv spelet och sen spelade vi tv spel hela kvällen.
Mamma ringde oxå, och hon har tänkt säga upp sitt bredband så då skulle jag få hennes bärbara dator :D
med en lite hake.. Att hon skulle få komma hem till mig en gång i månaden och lägga i räkningarna..
Och det ska jag väl stå ut med ;)
Hoppas bara du inte säger upp det bara för att jag vill ha datorn!
För klarar mig allt med den jag har. :)

Nej, gå ner i källaren då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0