Resten av tisdagen

Idag har jag varit utanför dörren! Inte illa.
Vid sex eller nått typ gick jag och mötte Emma och sen låg vi på en brygga och bara satt och tjötade.



Innan dess efter jag var klar med maten och så somnade jag på soffan så gott :P
*hahaha*
Så en dusch och lite frisk luft var inte fel. Tog en glass senare och satt på bryggan vid pressbyrån istället. Vi flyttade lite på oss ;)
Hade sådan tur att jag fick sett idag med ;) Självklart med glassen i näven, så nog tror han att jag inget annat gör än äter glass iaf.
Vi satt där till en halv tio eller så då vi gick till Ica så jag fick köpt mig lite mjölk och sånt.
Och sen gick jag hem. Och hamnade här framför ;) Pratat med Karen på msn och klagat lite.
Hon är ju min egen klagomur så hon får stå ut :P Och ibland finns det mycket att säga.
Men så kom Marcus och skulle ha datorn :O liiite elakt tycker jag ;) ;)
Bara för Karen hade på sitt program på tvn, satt med datorn och virkade på samma gång :P

Nej, orkar inte skriva mera nu. Ska sätta mig i soffan och skälla lite i mitt huvud ;)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0