Måndag

Ja så var det måndag igen. :)
Fick aldrig skrivit nått igår för då låg jag hela dagen i huvudvärk :(
Gick lite i vågor på eftermiddagen och sen var det okej på kvällen när det var dax att sova.
Fast har allt vaknat flera gånger under natten och haft ont, och så även när jag vaknade. :(
Men snabbt i med ett par tabletter så är det inget nu iaf :) Inte mer än att jag är trött som man blir, även om man mest bara sover.

Har varit lungt här än så länge.. Ska snart försöka lära mig att skicka iväg paket.. Vi har gjort det innan.. men inte fastnar det väl för det. Får ju kolla iaf en gång till innan jag ska försöka göra det själv nästa vecka och så.

Oj nu ska vi göra det!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0