Lördag

Det är varmt varmt.. Kände förut att det är lite svalt i förrådet/garderoben.. Där man ska vara.. Och där brukar det annars vara varmt, så tänk så varmt det måste vara i resten nu då!
Fläkten snurrar för fullt men inte hjälper det mycket idag. Får vara glad att den gör nått, vill inte tänka på hur det varit utan den. Då hade jag fått satt mig i källaren eller nått ;)

Så har inte gjort så mycket idag.. Bäddad sängen, dammat lite och gjort lite rent i badrummet.
Kan ju se lite ordning ut när Valle kommer. *haha*
Sen har jag mest bara legat under fläkten, direkt under den, och kollat på tv.
Och duschat i kallt vatten, det var sååå skönt! :)

Nu är hon på väg hit, hon ringde för snart en timme sen och sa att hon skulle åka så nu är hon nog snart här.
Vi sa att vi skulle dricka vin, men det har jag inget hemma och orkade inte gå till systemet plus så känner jag inte för det i denna värmen. Ett halvt glas och jag hade somnat eller nått! *haha*
Så det får bli saft eller dricka. Meeeen det har jag inte sagt till henne än... ;)
Men har hon med sig så tänker jag ju inte hindra henne, hon får ju dricka om hon vill.

Nej sätta mig under fläkten igen tror jag innan jag flyter bort här!

Nej det hann jag inte.. för nu kommer hon :)
Hon fixade maten i Uddevalla.. MEN den står kvar där ;)
Så nu ska jag ut i värmen! :(
Men men det går nog bra.. hoppas jag!

Men först, ett kort på Valle och mig som jag scanade in igår.. Har man tråkigt så har man ;)



Nu kom hon!!

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0