Ja men..

.. va klart.. ha ha ha ha ha
Idag blev jag stucken av en geting då. Det finns mycket att klaga över just nu..
Skoskav, tandvärk (?), kli eksem (?) på fingret och geting stick!
Sa till Karen innan idag att det inte skulle förvnåna mig om jag bryter benet eller armen snart..
Men så blev jag stucken istället.. och det är ju bättre än ett brutet ben! ;)
Men får försöke se allt positivt. ha ha ha ha

Idag har jag haft att göra hela eftermiddagen med :D
T om så att jag höll på att glömma posten...

Se där när jag skrev det så kom jag på att internposten skulle med idag så det var bara att springa ner igen!
*hahahaha*
Men jag hann iaf :)

Nu är det inte så länge kvar innan jag får gå hem och svettas i min egen lägenhet :P

Kisses

Kommentarer
Postat av: carroo

oj oj oj. Nu har många blivit stuckna du Theo å Soile... Jobbiga jävlar!!!

2008-08-02 @ 19:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0