Inte mycket

Idag har det inte blivit mycket skrivet här..
Har inte haft nått att skriva direkt..

Åt lunch med farbror, faster och kusinen idag på wiking. Stig bjöd :D
En mycket god tonfisk sallad blev det. Som oftast när jag äter lunch där ;)
Sen var det bara på och jobba igen.. Fick lite mer att göra på eftermiddagen och det var kul :D
Gick fyra idag, mötte Sara och sen satt vi hemma hos mig och tjötade och drack cola och fikade på winerbröd och så ;)
*gott gotti gott gott*
Robin tittade in en sväng och pratade världens ekonomi med oss.. Vi två satt ju bara och höll med för inte fatta vi nått av det. *haha*
Sen gick de vid halv åtta kanske.. Så då startade jag datorn som sega totalt och så så jag startade om den och medan den stod och värmde upp passade jag på att duscha. Har smöjrt in mig i brun utan sol på benen oxå.. Är ju snart klännings dax! *suck* Och vill inte ha helt kriiiit vita ben då.. *haha*
Är andra gången jag smörjer.. är lite rädd att det ska bli snygga streck bara ;)
Men jag har tänkt så att det är bruden de ska kolla på! Inte mig.
Och nu har jag provat kläderna på och skorna. Blir säkert bra, tycker klänningen känns lite stor över axlarna men inte mycket att göra åt.
Nu är det ju bara hur man ska se ut i övrigt.. Linser? Glasögon? Mer smink än vanligt? Eller bara maskara?
Och håret?! Vad ska man göra åt det.. *suck*
Tänk om man var lite mer flicka så man visste sånt :P
Kanske ni kan ge mig lite förslag?!

Nej nu ska jag göra mig ordning för natten!

Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får ha spännen i håret. börja i mitten å två nedanför på var sida... eller en knut i nacken. ta lite rouge, mascara läppstift.. glöm inte ta me så du kan bättra på. å ha me glasögonen å alvedon;)

2008-07-18 @ 14:47:30
Postat av: Anonym

jag skrev d förra hehe carro=)

2008-07-18 @ 14:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0