Första dagen

Idag började jag jobba :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Och kan berätta att det känns UUUUUNDERBART!
Dagen den gick såå fort! Hoppas det fortsätter så med. :)
Var inte så svårt så man kommer nog snart in idet.
Det är själva diarieföringen som kan vara lite lurig, för att veta vilka ärenden som ska till vem av ALLA folk på kommun typ..
Men man lär sig väl antar jag :) Annars kan man göra fusklappar så man har ett litet humm om vem som har hand om vad. ;)

Och jag fick höra massa hur duktig jag var och hur snabbt jag lärde mig och hur bra allt gick. :D
Det känns ju inte fel att höra :)

Fanns ingen fläkt på rummet! Men Ann-Marie hade en som hon inte använder så den ska jag ta från henne :P

Här är "mitt" kontor :D


Så där ska jag spendera de närmsta fem veckorna innan jag flyttar upp till Miljö och hoppar runt en vecka ;)
Och sista veckan tar jag Therese rum.. *ha ha*

Men nu ska jag nog sova! Så jag inte försover mig andra dagen!

Tills nästa gång..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0