D.r.a.v.e.l

Pratade med mamma igår och för henne såg bloggen ut som vanligt  ?
Så som den ska.. Varför gör det den för henne och inte för mig?

Igår gjorde jag inte mycket, jobbade på och sen när jag slutade åkte jag snabbt till Hunnebo för att kolla om mamma hade nån kavaj eller nått jag kunde låna till bröllopet ifall det skulle bli kallt och regna. Men hittade inget.
Så då tittade jag in och sa i stort sett bara hej hos syskonbarnen och svågern.
Jag hade sagt till Börje att jag bara skulle ha bilen fram och tillbaka snabbt så kunde inte stanna.
Sen åkte jag hem och så var jag på min soffa största delen av kvällen tills jag fick gått och lagt mig.

Gick upp ännu tidigare idag för tänkte jag skulle börja tidigare så jag slipper jobba till halv fem, såå trött jag var när klockan ringde och så trött jag är nu!
Så då kan jag ju gå hem tidigare och lägga mig och sova ;)

Nu sitter jag och klipper i mappar.. myyyycket mycket spännande. :P
Man tycker man klipper och klipper men inga blir färdiga?!
Så då tog jag mig en liten paus.
En kvart till ska jag klippa sen är det iaf dax för posten! Så får man göra nått annat en sväng.
Idag klarade jag av att rensa inkorgarna på mailen helt själv.. nästan. Bara ett mail jag var osäker på.
Jag lär mig. *hahaha*

Nej får väl ta och klippa lite då och försöka hålla mig vaken :P

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0