Välkommen till min nya blogg!

Ja då har jag fixat mig en liten blogg här.. som jag förhoppnigsvis kommer skriva i nån gång ibland iaf.
Kristina ville så gärna läsa lite om mitt liv ;)
Var iaf hon som fick mig hit :)

Kan ju berätta om min mycket givande söndag.. Den började ca 12.45 då jag orkade gå upp ur sängen,
slänge mig på soffan direkt i min vackra badrock ;) och där låg jag!
Trivdes bra där idag, satt nån stund vid datorn och pratade på msn men inte mycket.
Sen på eftermiddan nån gång fick jag ta på mig lite kläder för Robin skulle komma.
Vi åt snask och såg på Hitta Nemo. :)
Alltid trevligt med animerad barnfilm ;)
Såg på Singing bee oxå, har inte sett det förut.
Hemma på soffan var jag iaf otroligt duktig ;) *haha*
Han åkte hem vid kvart i nio, är ju jobba för alla vanliga folk imorgon.

Imorgon ska jag göra en lista över företag som verkar intressanta att praktisera på..
Hoppas ju det kan bli några företag där iaf..
Vet ju inte vad jag vill göra..

Och om det är nån där ute som hör om en billig lägenhet i Kungshamn eller Hunnebo i värsta fall, kan ju säga till mig och ha mig i tankarna.
Vill flytta från min lägenhet.

Nej nu får jag väl gå och lägga mig eller nått..

Ha det gott.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0