Torsdag

Idag gick jag upp tidigare än vanligt.. Skulle vara chafför åt Emma hon skulle karva lite, ta bort ett födelsemärke på kinden. Det gick snabbt och lätt, var klara rätt snabbt, så var hemma igen vid halv ett och då hade vi ett stopp på Traden oxå så jag fick ätit mig en yoghurt och så.
Sedan vid kvart i två, bar det iväg till Hunnebo!
Träffade Carro och pojkarna! Stötte på Martin på affären och åt middag hos mamma så hela familjen var gjord där.
image3

Visst är de väl söta!!                                                Mosters änglar det :D

Fick fiskbullar hos mamma så som vanligt åt jag tills jag knappt kunde sitta mer, och gå det ska vi inte ens prata på. Ha ha ha.. Men gott är det!

Försöker få Martin att ha dejt med mig imorgon.. Vi får se hur det går med det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0