Sammanfattning

Går dagen var så lugn så lugn :)
På kvällen nån gång kom Robin, så köpte vi onyttiga saker och sen tittade vi på film :)
Vi började med andra pirat filmen och sen såg vi slutat på melodifestivalen innan vi tittade på filmen på trean.

Idag har inte varit mer ansträngande, suttit på soffan mest. Lite duktig var jag ju som dammsög och tvättade.. ;)
Robin kom strax innan två för att kolla på femman tio över.
Sen åkte han innan fyra nån gång. Han skulle hem och packa lite tror jag :) Är ju flytt för honom nästa helg!
Händer saker nu :)
Så nu börjar det krypa i mig att rensa och packa.. Får ta tag i det och hämta lådor hos Micke.
Kan ju ta ner sånt som jag inte använder.. och kan tänka det blir en del som kan slängas.¨

Imorgon är det måndag och allt vad det innebär. Jobb igen :D
Imorgon blir det nog att sitta i arkivet hela dagen och plocka ut mappar.. spännande spännande ;)
Men gott! Man får passa på att njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0