Kärlek

Jag har en kärlek..
Den är kanske lite annorlunda för den är inte till en karl eller biologiskt barn.
Men det är min kärlek.
Till en underbar liten grabb :)
Ja visserligen börjar han ju bli stor nu! Men han kommer nog alltid vara liten i mina ögon..

Jag tog hand om honom som liten, även när hans mamma var där, när jag var hos henne var det jag som bytade, matade och lekte, jag tog hand om honom när mamman inte brydde sig om honom. Jag gav honom kärlek, jag tvättade hans kläder, bytade blöja och duschade honom. Jag nattade honom och tröstade honom när han hade mardrömmar, han väckte mig när det var något, han kröp upp bredvid mig när han vaknade om nätterna, jag gick upp med honom på morgonen, jag lekte med honom. Jag var hemma och tog hand om honom när han var sjuk och mös framför en film.
Saknade honom så det gjorde ont när vi sällan träffades, var gråtfärdig när jag väl fick se honom.
Ja jag vågar nog säga att jag älskar honom.

Det har alltid varit kärlek och kommer alltid vara :)

Jag önskar honom all lycka och kommer alltid finnas där för honom.
För att ge kramar, popcorn eller bara spela tvspel. :)
Och emellanåt lite skäll ;) och förhoppningsvis vägguidning om vilken sorts person han kommer bli.

Det var inte lätt att få ner i ord detta..
Finns så mycket mer man vill få fram men som jag inte får ut i rätt ord och meningar..

image5

My love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0