Jobba?

Tidigare idag ringde Magnus, från Miljö & bygg kontoret.
De behöver visst extra hjälp med arkivet ett par veckor. (förhoppningsvis är det ett par veckor)
Så det blir lite extra pengar :) De skulle höra av sig typ nästa vecka igen trodde Magnus när de gått igenom hur de vill ha det och så. Så hoppas jag på att de inte plötsligt hittar nån annan....

Gott att få komma ifrån väggarna även om det är till ett illaluktande instängt källarrum ;)
Men tar mobilen med radio så kan jag sjunga mig igenom dagarna :)


Jag berättade ju att jag fick alla mina kort igår :)
Så tänkte jag sätta mig och lägga in dem i fotoalbumet.. Men det kunde jag ju glömma!
De var för breda för att få plats! Och som den mästerfotograf man är så är det inte direkt så man kan på nått snyggt sätt klippa kortet för att få plats.
*suck* Så blir väl till att köpa ett album och klistra in alla korten i! Spännande värre...
Men men då har jag ju nått att göra den dagen.. om jag får köpt mig ett sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0