Jag är

en liten fegis.. Jag skickade ett sms till en av dem som vill byta lägenhet.. *tihi*
Vet lite vem han är och så och skrev även i smset att jag är en liten fegis och därför jag skickar sms ;)
Han är egentligen ute efter en trea, men ska iaf kolla på lägenheten och om den duger så byter vi :D
Så jag hoppas att han gillar den!! :D
Och då kan det nog bli en snabb flytt och det hade oxå varit skönt, ekonomiskt och allt annat runt omkring :)
Hoppas han inte har nått emot att bo nära sina föräldrar, för min lägenhet ligger mittemot deras hus.

Så nu får vi hålla tummarna och hoppas :D

Kommentarer
Postat av: Kristina

Var ligger denna lägenheten då??? Hoppas att han vill byta nu då! Kram

2008-02-05 @ 09:56:07
URL: http://mammakristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0