Idag

fick jag mina kort!
Skickade iväg digitalkort, 144 st för att vara exakt, för framkallning till vanliga foton.
De 100 första var gratis :D så det blev ju inte så farligt dyrt :)
De blev bra, var lite ovanligt att se dem så :)
Så nu har jag lite kort på Mosters alla änglar och min pojk!! :D:D
Blev ju kort på annat folk oxå och mig själv! De blev rätt bra :)
Lite ego får man ju vara och har inte så många bra kort på mig själv så..

Nu ska jag nog börja göra mig i ordning.. ska träffa Emma om en timme eller så :D
Vi ska fika lite.. hmm.. får se om det blir ute som vi tänkte ser ut som det regnar.. Så ovanligt!


image1



Snyggast i stan! Det är vi det ;)
Ha ha ha ha..

Nej dax att ta på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0