Helg, igen

Idag har varit en lång seg dag. Fast rätt skön :)
Har legat på soffan och läst ett par timmar, sen kom Robin helt plötsligt så fick en tre minuter på mig att slänga på mig mer än en morgonrock och så satt vi och prata och glodde tv. Som vanligt ;)
Senare bjöd han på middag oxå,  han är allt bra snäll han :)
Efter mat och mer tv tittande så åkte han till sin farmor för lite te och jag startade datorn för dagen..
Riktig duktig idag som int startade den förrän vid halv sex eller så ;P

Igår gjorde jag inte mycket heller, var slött fram till fyra eller så då Robin kom en sväng efter det gick jag ner och hämtade bilen hos Börje och åkte till syster i Hunnebo :)
Så där kramades jag med barnen och snackade skit med Carro.
Vid kvart i åtta åkte jag igen, Johan som skulle sovit över ångrade sig och ville hem, så det var bara att packa oss in i bilen och åka hem.
Så fick jag lämnat honom och bilen och vandrat hem, kom precis innanför dörren när Robin kom och startade tvn, han ville visst kolla på Melodifestivalen.. Vilket jag inte sett så mycket av på måååånga år.. Tycker det är kass!
Men fick ju göra honom lycklig och han ville se Sanna och Carola.
Så efter Carola och ja vad nu karln heter, for vi till Konsum för att köpa cola och hem igen och kollade klart vilka som kom vidare.
Någon mer som såg Carolas förvånade ansikte när de fick höra att de kom till andra chansen?! HAHAHAHAHA!
Där fick hon! Mohahaha!
Det var nog det roligaste av allt.. ;P
När det var klart blev det film.. för ovanlighetens skull ;)
Men film är bra tidsfördriv :)

Han åkte efter den så då satte jag mig vid datorn och glodde, som vanligt. Fick skickat iväg 100 bilder igen.. *ti hi*
Så den dagen man får råd att köpa album, kommer jag ha att göra! ;)

Imorgon ska jag till Miljö och Bygg för att kolla på vad som ska göras i arkviet!
Gott! Hoppas det är massor som ska göras och att jag får göra allt själv.. Så det tar tid så jag får pengar ;)
Pengar är bra att ha har jag lät mig.

Detta måste vara den mest ointressanta blogg någonsin!
Men nån gång kanske jag kommer på nått intressant att skriva.. men hoppas inte för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0