Fick

ett sms tidigare idag, på söndag ska vi troligen kolla våra olika lägenheter. :)
Mejselgatan är hans lägenhet på. Blir lite annorlunda för det blir en etta och tvättstuga!
Men men man vänjer sig.

Idag har jag träffat Emma, vi satt på Grillen, va klart. ;)
image3

Där satt vi med vår coca-cola respektiva kaffe och bara tjötade bort tre timmar.
Sedan klockan fyra kom Robin och hämtade mig, så körde vi hem Emma, iväg till honom för att byta kläder och sen åkte vi till Mc Donalds. *hahaha*
Så gör man här om man har tråkigt och är sugen på nått äckel ;)
Så gick vi en tur på Maxi, fick köpt lite snask och sen bar det hem.
Satte oss i varsinn soffa och så tittade vi på The Others.
Jag gillar den! Men är inte så skrämmande som den var de första gångerna men han den andra var lite mer nervös. *haha*

Sen glodde vi lite tv och så åkte han hem vid tjugo i nio eller nått.
Så sen dess har jag suttit här framför datorn och glott.. som vanligt!

Får väl slänga mig på soffan igen tills Emma eller Karen kommer ut på msn ;)

Ha det gott så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0