En massa onödigt ;)

Ja idag är det visst Alla Hjärtans Dag.
Vaknade vid tjugo i åtta då jag fick ett sms "puss på dig"
alltid nått iaf när man inte får några blommor och sånt ;)

Igår kom jag på att jag totalt glömt bort att skicka in kassakortet!
Och sen när jag skulle göra det glömde jag mitt lösenord :(
Provade för många gånger oxå så då gäller det inte längre.. Så då var jag tvungen till att vänta till idag
för att få dem skicka mig ett nytt.. och det tar några dagar att få ett nytt!!
Så kommer bli lite rörigt med pengarna där ett tag men förhoppningsvis ger de mig dem rätt snart ändå.
Kan ju vara kul att kunna betala räkningarna iaf.

Imorgon ska vi försöka ta oss till Sotenäsbostäder och fixa nya kontrakt och så..
Så snart är det ingen återvändo utan då är det verkligen flytt..

Någon som vet vad lite svart färg kan kosta? Har ett par hyllor jag tänkte måla svarta..
Blir nog fint till de mörklila tapeterna :D
Har tänkt försöka komma till Ikea oxå.. Lite fler hyllor och ett badrumsskåp står på listan skulle jag tro..
Får ju fixa lite :)   Tycker jag iaf ;)

På måndag klockan ett ska jag till Miljö och Bygg, jag ska få jobba lite extra med deras arkiv där.. hoppas det blir något iaf och inte bara ett par timmar om dan.. Fast det är klart.. Det hade ju varit gott det med för hade ju iaf kommit mig hemifrån.
Lite extra pengar blir det ju lagom till flytten med :D

Idag har jag varit hos Carro och barnen, fick som jag ville :P
Blev den maten jag hoppades på, fast blev ju inte riktigt som man är van med för var Börje som gjorde den.
För självklart kom han och Johan dit med när jag sa att jag skulle dit. *liten suck*
Var ju kul att träffa Johan så det är inte det, men ibland kan det vara kul att träffa de andra själv utan att han sitter där och är övertrevlig mot Carro och knappt tittar på mig.
Men men fick ju iaf skjuts hem så det ordnade sig ju.

Jag hade tråkigt en kväll.. och försökte göra nått kul.. gick inte så bra.. men men så här blev det
image4

Dessa är mycket omtyckta!
Hade ju kunnat vara fler är jag säker på, som Kristina och co men tyvärr blev det inte så.



En trevlig Alla Hjärtans Dag på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0