Dravel

Hon var inte lätt att få tag i den där Ingela!
Har fortfarande inte lyckats. .
Men men verkar som det blir flytt i början på april iaf :)
Han ska iväg då till Skövde så han erbjöd sig att flytta ut dagen innan så kunde jag få flytta in i lugn och ro medan han var borta :)
Rätt rar den där.
Så så gör vi nog, när jag fått veta hur vi ska göra med hyran.. bra att veta vilken hyra jag ska betala.. ha ha ha
Kan iaf inte betala båda. ;)

Ska till banken sedan oxå och lägga om lånet lite så de drar mindre pengar i månaden.
Känns som att det kanske börjar lösa sig lite.. kanske man kan leva lite. :)
Nej får ta och hoppa i duschen, ska få åka med robin ner sedan och är ju bra om jag är klar då :)

Puss och hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0