Dravel, dravel

Så kass jag är att skriva här har jag kommit på.
Men har ingen lust förutom ibland och när jag väl börjat skriva ett inlägg så sitter jag och vill skriva nästa.
Men så blir det inget med det och då tar det ett tag till lusten är där igen.

Denna veckan har jag än så länge varit sååå trött!
Igår satt jag nästan och sov på jobbet, gäspade så tårarna rann och det gick inte fort.
Idag har det varit lite bättre men så trött framåt eftermiddan.

Idag har jag varit och hälsat på Robin i hans nya lägenhet :D
Jag gillade den! Det kommer nog bli jätte bra när han kommit i ordning helt och så.
Fick lånat en web kamera av honom oxå :) Och fick ett album där jag kan klistra in kort!!
Så här kan pysslas.. om jag fixar nått att sätta fast dem med :P
Jag funderar oxå på att köpa en stor.. ja får väl kalla det ram.. fast bara en sådan typ glasskiva.. Ja ni fattar.
Och sätta en massa kort där :) Och sen ha på väggen i den nya lägenheten :)
Så man har bilderna framme på nära och kära :D

Fick oväntat besök idag :D
Dörren flög upp och så hör man bara "MOOOSTEEER".
Det var Theo det :D
De kom och sa hej en sväng. Idag hörde jag Theo säga Jessica för första gången :)
Fast han ändra sig snabbt tillbaka till moster igen. Fick spelat lite tv spel och så.
Han gillade riktigt moster idag :)
Albin var lika söt som alltid :) Satt i Carros knä och tittade. Urgulliga pojkar! De har de gjort bra!

Nu börjar det klia i fingrarna på mig... Vill flytta.. Nu!
Ska höra med honom någon dag snart vilket datum vi ska säga för flytt av tele och sånt. :)
Kan ju vara bra om vi säger samma då :)
Och sen undrar jag om det är ett skåp i badrummet eller bara spegel... För isf får man fixa sig ett skåp.
Det får man ju iaf ha. Så man kan lägga nått i där iaf. Trist att ha allt på hand fatet. (ja hur det nu stavas)

Imorgon är det torsdag och en arbetar dag i källaren. Det är så dålig luft där det är lite jobbigt :(
Men man får ta lite i taget så man har en anledning till att komma upp efter luft hos de andra ;)
Sen på eftermiddagen ska jag nog försöka fixa på datorn, när jag har tillgång till en sådan.
Så man får lite variation :)

Nej nu är det snart dax för Grey´s!!
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Carrrr0in å hans lya från mig. Kramar syster

Hehe.... Så nu känner du ialla fall att flytt blir bra, d e ju toppen d=) Å nära Robin blir d ju=) Du får hälsa grattis till robin å hans nya lya. Massa kramar syster yster

2008-02-28 @ 09:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0