Början på min fredag

Så var det fredag.. Jag måste verkligen få tummen ur och städa.. Men har ingen lust..
Nån som har nått bra tips.. ?
Vet ju att med musik går allt lättare men har inget jag vill lyssna på.
Hade en gång en bra städskiva, men den försvann för ett bra tag sen! Helt borta..
Spännande det där med saker som får egna ben..

Idag har jag redan hunnit vara på systemet, vilket är helt chockande för mig som inte brukar ha på mig kläder förrän typ tre ;) Tycker inte om att handla där, känner mig så skyldig.. Men men, ibland så vill man ju ha nått :)

Ikväll blir det nog att göra lite middag med Robin, kanske vi skulle dricka vin till oxå men kanske inte.
Han kom ju inte hem kom han på. Och han har ju aldrig sovit här förut menar jag.
Ja ja, han gör då som han vill. Cola är ju ändå godare än vin så ;)
Kanska att vi skulle göra maten med Martin oxå, men verkade som han kanske skulle spela poker istället..
Ja ja, bara JAG slipper vara själv ;) :P *ego*
Så blir det säkert nån film och godis ;) Det är standard för oss, är ett under att vi inte rullar fram båda två!

Om jag städar det mesta idag, nu, snart.. så behöver jag inte göra så mycket imorgon eller på söndag när vi ska kolla varandras lägenheter.. Vill ju att det ska se inbjudande ut så han vill ha den ;) Fast den är en 10 meter från mamma och pappa och så ;) Sen hoppas jag att hans lägenhet funkar att bo i så får det bli som det blir.
Hamnar nära Robin isf, samma gård :)
Kul att ha nån nära, känns som alla är långt bort härifrån.. Vissa tycker det är så jobbigt att ta sig upp för backen!
*inte alls en pik mot Ramona ;)*

Igår var det vårväder! Så underbart gott, sol och så :D
Idag så är det bara grått och blött :(
Men men är ju bara början på februari.. men ändå.. Lite sol är alltid skönt.

Nej vad säger ni.. Dax att städa? Mmmm... jag får väl börja nån gång så det blir klart!
Tar nog inte så långtid egentligen, är bara disken och dammsuga som ska göras ;)
Men nooog så tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0