:S ;)

Kollar på Heartbreak hotel nu och kände igen mig i den ena där.
DET kändes inte så kuuuul att känna igen sig där..
Hon är ju ändå 40 plus i filmen.. Än är jag ju inte där..
*hahaha*
När hon för första gången går ut och sitter som ett fån och inte kan titta på folk eller ja karlar,
och säger "så kan man inte göra förstår du väl". Det är jag, SÅ säger jag!
*hahahahahahahaha*
Kanske får ta tag i det och bli 27 nu.. Och inte sitta som nån tant som bara väntar på de hårlösa katterna att invadera lägenheten. :P

Har räknat idag, fast blev så trött på det där ett tag så jag la mig och kollade på tv men somnade va klart, gick upp gjorde mat, ris och sån där kyckling, lyckades lite bättre idag. Men tycker inte min egen mat är god.
Och sen räknade jag igen. Försöker iaf.

Och nu har jag en paus igen och kollar på den filmen då.

Imorgon blir det mer räkna och kanske träffa Sara framåt eftermiddagen/kvällen nån gång.
Men vi får väl se på det hur det blir.

Sen är det ju plötsligt lilla julafton och den dagen då vi ska fira jul på med klappar och sånt.
Och sen julafton då vi ska ses då med, fast utan klappar :)
Blir säkert så bra så.
Ska sova hos mamma mellan tisdag och onsdag, lättast så.
Får väl ta med mig böckerna så jag kan räkna medan man väntar på att de andra ska komma eller nått.

Ja.. det var visst nyheter nu :( Det är det som är så jobbigt med att kolla på film på fyran.
Det är ju nyheter mitt i, och jag som nästan glömmer vad det handlar om när det "bara" är reklam.. Jag kommer väl inte minnas nått efter nyheterna.
Så rörig och glömsk som jag blivit så. :P

Nej, jag får väl sitta här och vänta och vääänta på att filmen ska börja igen.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0