Dravel va klart

Fortfarande inget mail från där datorn kommer ifrån..
Vore ju bra att veta om det är nått som hör till eller nått jag måste köpa till..
Jag måste ju kunna jobba!
Projektarbetet i ekonomistyrningen är excel, jobbet är excel och marknadsföringen skrivs i word och redovisningen till det jobbet ska göras i power point.. Så jag behöver programmen!

Var i Hunnebo igår och gjorde pepparkakshus. Caroline och jag satte ihop husen och sen fick pojkarna (Johan och Theo) dekorera ett. Det var det vi hann för sen var klockan mycket. Och så ville väl Christian vara med oxå så han får väl fixa det andra huset då ;)
Hade fått order från Sara att jag skulle ta kort på det och skicka på mms meeeen det kom jag på när jag redan var hemma igen.
Christian var så snäll och körde mig hem eftersom det av olika anledningar inte blev så att jag åkte med Börje.
Olika och olika anledningar.. Egentligen bara en anledning. Men men inget jag tänker göra nått åt.

Sen satt jag här och pratade med Sara på msn mest hela kvällen tills det var dax att sova.
Tänkte ju jobba då men det gick ju inte som jag skrev i sist inlägg. :(

Hmm.. Nu fick jag ett mail.. Jag har fått ett youtube klipp skickat till mig..



Den kom från ovanstående herre...

(Jag lyckades få in klippet! Tack Kristina!!!)

Kanske han lungat sig lite nu då..
Han sa att han tänkte på mig när han hörde den låten.
Det har kanske blåst över, för denna gången.

Men nu ska jag sätta mig med budget boken!
Är räkne stuga imorgon så lite borde jag väl kanske ha räknat då..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0