Natti natt

Eezen hjälpte förut :)

Fick gjort lite i power pointen, sen läste jag på organisationen och sen tog jag mig ett vaaaaarmt bad.
Det var så skönt. Tog t om skum i för en gångs skull. Sen låg jag kanske 10 minuter om inte mindre innan jag tröttnade ;)
Men var skönt den stunden jag var där iaf. *haha*
Johan var här en stund, vi började kolla på Shrek men då kom farmor och skulle hämta honom.
Sen har jag mest legat på soffan och kollat på tv.
Nu funderar jag på att snart lägga mig, skola imorgon och sen till Hunnebo och fika efter det.
För imorgon är det ju min födelsedag :)
Då blir jag hela 27 år. Meeen de andra kompisarna i min ålder blir ju snart 28 så det är ju lungt ;)
Hade varit lungt ändå, är ju inte som när man fyllde 25. *hahaha*
27 har jag varit sen i mars eller nått. *hahaha*

Nej lägga mig och läsa lite kanske.. Somna gott kommer jag nog göra iaf ;)
Om jag kommer kunna sova!
Så mycket skola som snurrar ju :(   *suck*

Ja ja jag kan ju börja med att borsta tänderna.

Natti natt

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0