Tisdag idag.

Det var inte lätt att somna igår kan jag säga.
Tog lång tid innan jag fick somnat så var ganska så trött i morse.. Men jag kom ju upp iaf och med bussen kom jag.
Somnade nog på den innan vi kom till Hovenäset. *haha*

Var Räknestuga i skolan idag, budget gick vi igenom. Så vi räknade lite och sen gick vi tidigare (Vi var inte många kvar efter läraren gått igenom en uppgift då sa det *poff* och det var tomt) för att hämta ut tentan och få nått att äta och så innan vi skulle jobba på grupparbetet.
Vi delade upp det lite så Dalsi och jag fick uppgiften att göra Power Point presentationen. Ganska kul tycker jag, fast minns ju inget av det där programmet! Så det gick inte fort.. Mycket försök hit och dit innan vi lyckades någorlunda.
Och vissa saker är jag säker på att man kan göra mycket enklare.. Men det kommer väl det med.
Vi ska sitta på torsdag efter föreläsningen med är det tänkt.
Och på fredag blir det stanna kvar oxå för du ska vi samla ihop allt vi gjort och se hur det blir.
Fredag blir det film med Robin på kvällen, redan bestämt. Han har beställt nya så nu har vi nått att titta på igen. :)

Jenny ringde förut.. Hon kanske inte kan komma på lördag :(
De ska lägga ner hennes avdelning där hon jobbar och då har de bestämt att de som fått semester har inte alls fått nån semester så det är inte säkert hon kan komma upp.. :(
Hoppas det går att lösa ändå..
Hon skulle ju färga mitt hår, ge mig en massage och handla med mig.

Jag hade ett mail som väntade på mig när jag kom hem.. Min telefon är visst redan på väg tillbaka till mig..
Var ju igår jag skickade den! Har de ens tittat på den?!?
Blir ju spännande att se..
Ska ni se att de bara startat den, ställt tiden och datumet och trott att ahh den funkar ju, idiot kärring som skickade den.
Och sen kollade de inte mer så den hann inte hänga sig.
Fast kan ju hoppas de kollade mer. Tror jag skrev det att den kunde göra så. Hoppasg ja skrev det..

Nu ska jag äta lite.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0