*suck*

Förra veckan frågade Johan mig ifall jag skulle komma på hans lucia firande som de har i skolan.
Men fick ju ingen tid eller dag eller så.
Sa till Börje dagen efter när jag kom på det att Johan frågade och tänkte se vad han sa. Om han sa när det var och om han frågade om jag skulle med. Men han visste då inte när det var, noll koll.

Så kom jag på det nu när jag stod och skar kyckling, så skickade och frågade när det är.
Halv sex fick jag tillbaka.. Ja ha men vilken dag. Idag.
Så nu om drygt en halvtimme är det, jag vet inte var och han skrev inget mer.
Och det är ju inte så jag ha lust att gå dit själv utan att "få" komma, om jag nu ens visste vart det var.

Sånt här gör mig så ledsen för det förvånar mig inte om andra är med istället och jag får inget veta.

Att jag inte bara slutar bry mig för det är så tröttsamt att bli ledsen över sånt här hela tiden.

Här har han då ingen barnvakt på ett tag, får ju ta ut det på nått vis ;)

Så nu får jag väl fortsätta med min mat istället.
Fick ju klagat lite iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0