Söndag

Söndag idag då.

Träffade Valle igår, vi lagade god mat, tre rätters t om och drack lite vin till och sen satt vi och tjatade till Louise kom oxå.
Så satt vi där och pratade och drack lite mer och vid halv ett gick vi till Kanske. :)
Och det var så kul! Jag hade nått så roligt! :D
Och såg ju en viss brandman, massvis med gånger så var ju alltid nått att titta på ;)
Och så träffade jag Alle på första gången på ett halvår :)
Var kul det med. Såg en massa folk jag kände igen som jag inte sett sen man slutade skolan.
Så igår var det min tur att springa ifrån de jag kom dit med :)
Och så dansade vi, och det är ju så kul!
Fast musiken kunde ju varit bättre som vanligt ;)
Timmarna gick så fort så jag hann knappt med!
Sen gick vi tillbaka och då hade vi med oss tre till som ville äta upp resten av vår kladdkaka.
Så vi satt där och pratade tills det var sova dax :)
Tydligen tyckte de tre att de skulle stanna kvar så det var lite trångt. Låg skavfötter i soffan med en annan.
Trångt kan man säga!
Men han gick då efter de andra somnat så jag fick soffan för mig själv. Gott det :)
Blev inte så många timmar sovandes där.
Kanske vi somnade vid sex och åtta var Valle uppe och plockade.
Då gick en till och sen efter en timme eller så gick nästa så då var det bara vi två kvar.
Och då somnade vi om, och det var så skönt :)
Så tio över ett vaknade vi igen och då var det till ica och handla mat.
Gjorde mat, startade diskmaskinen, satt i soffan under täcket (fanns ingen värme) och försökte titta på tv.. Utan bild så vi läste texten. *haha*
Sen var det dax att plocka i ordning allt och ge sig hem.
Och här hemma har jag bara tagit det lungt, pratat med Emma i telen och så.
Och nu blir det lite räknande som gäller.
Kvällen/natten var iaf jätte lyckad. :D

Hoppas er lördag var bra.

Kisses


Kommentarer
Postat av: carro a

va kul att kvällen blev lyckad=)

2008-12-29 @ 20:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0