Snorig måndag

Idag har jag fått färgat håret :D
Eller ja Jenny gjorde det på mig ;)
Kunde ju ingen massage få så istället fick jag henne att färga mitt hår och så bjöd hon på frukost :)
Jag stod för vatten och tepåse ;)

Hon kom tjugo över åtta ungefär. Tidigt tidigt ;)
Men vi fick ju ätit frukost och pratat strunt, köpt hårfärg och färgat håret :)
Hon åkte vid kvart över elva, hon skulle hämta sin pappa på jobbet.

Så nu sitter jag och väntar på att Christian ska sluta jobba så han hämtar mig och så åker jag med honom till Hunnebo och sen blir det att åka, någon stans, med Caroline och kanske mamma :)

Fortfarande snorig och jävlig men känns lite bättre efter duschen och färgandet. :)
Såg nu att det inte blir lång dag i skolan imorgon, skönt!
Han läraren som glömde bort oss i torsdags ville lägga en föreläsning efter den vi har imorgon men det gick inte.
Men han skrev nått om att det går på torsdag kväll ?! Glöm att jag tänker sitta där på torsdag kväll!
Och vara hemma tio typ. Nej nej. Det tänker jag inte gå med på.
Och nog många med mig, han kan ju stå där ensam då ;)

Nej nu ska jag återgå till mitt väntande ;)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0