Min dag :)

Idag är det min dag. :)




Den började jag med att ta en sovmorgon, fast jag blev lite stressad där på slutet när jag kom på att jag tänkt fel när det gällde bussen :P
På bussen pep det då för fullt med grattis önskningar :)
Alltid kul :)
Kom mig till skolan och hade marknadsföringsföreläsning idag.
På första rasten fick jag mig en cola av Dalsi ;) Inte helt fel att fylla år ändå :P
Sen var vi trötta på han föreläsaren till andra rasten så vi gick då, då var det 40 minuter kvar så då gick vi och kollade på presentationen till redovisningen istället. De satt med arbetet efter föreläsningen idag.
Visar sig att de har ändrat en del i presentationen.. men men så länge de är nöjda så får de väl göra så då.

Sen åkte jag från Trollhättan fem i halv ett, sen hade jag en timme väntetid i Uddevalla, alltid kul. *nooot*
Men när jag satt på bussen fick jag ett sms av Börje som frågade var jag var och att han var på Torp om jag ville åka med i bil hem istället. Och det ville jag ju gärna. (visade sig sedan att det var Carolines förtjänst ;))
Så hoppade av på Torp och så fick jag åka bil till Hunnebo, kom fram kanske en halvtimme tidigare än vad jag skulle gjort annars. :)
Satt vi hos Caroline, jag fick lite paket och så :)
Sen kom mamma och till sist kom Martin så då fikade vi lite på en god kladdkaka som Caroline hade varit så snäll och bakat :)

Efter fikande och lite handlande på Konsum så blev det hemfärd.
Och har satt jag förut och mumsade i mig räksmörgåsar, fick räkor av Caroline och co :D
Och det var sååååå gott!
Så jätte tack igen! :)

Nu sitter jag mest och är trött, så kanske ska göra en tidigt kväll idag :)
Och imorgon blir det plugg och jobb som gäller.
Onsdag med.
Torsdag är det skola igen, då ska vi träffas innan föreläsningen och gå igenom vad vi ska säga på redovisningen och så.
Fredag är det föreläsning med och på lördag är det omtenta.
Frågade förut om någon ville låna ut sin bil fast tror ingen svarade?
Jo mamma att det var nått fel på hennes. Försökte med Börje men det är ju lönlöst.
Han hade inte klarat sig utan bil från halv åtta på morgonen till tolv.. neeeej då.
Då sover ju han ändå typ.
Får väl höra med honom igen.
Men är nog rätt så lönlöst.

Nej, nu ska jag nog bara lägga mig på soffan.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0