Måndag

Har nu räknat lite och skulle ta och dammsuga lite tänkte jag..
Jo men det gick ju fint.. Inte.. Han ville inte suga alls den där. och det spelade ingen roll att jag bytade påse.
Så en ny dammsugare kanske hade varit nått?!
Tur att de är så billiga bara..
Så har fått sopa golven.. *hahahaha*

Kom på här om dan vad julklapps pengarna skulle gå till.. Min medicin för såg att den snart behövs ny i.¨
Kul kul...

Idag är det en vecka till nästa tenta!
Så dax att börja bil jakten kanske ;)

Känner mig stressad men ändå lugn.. Känns som jag inget kan men vet att jag har ju chansen igen i februari.
Och går det inte nu så går det då! :)

Nej fortsätta plocka lite kanske.

Kanske ska träffa Alexandra idag, men hon är oxå en sån som jag tror på när jag ser.
Så har inga direkta förhoppningar på det.

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0